"Men ikke sånn JAI-DREPE-MANN-SOM-SNAKKE-MED-DAMA-UGH-UGH liksom."

Rommet mitt som lignet noe slagmarken etter shopaholiceres årlige kamp under nyttårssalget ble magisk forvandlet til et noe mer levelig oppholdsrom, til og med klesskapet mitt er mulig å finne frem i, alle lekser er gjort - og alt skjedde før klokken elleve a.m i dag. Oi, så effektiv! Men så har jeg vel sittet klistret til pcen etter det og diskutert med mine kjære venner som bor over dammen i islandet. Jeg har funnet ut hvordan Mister Perfekt i teorien skal være, funnet ut at jeg har i overkant mange forventninger, og at egentlig er bare et par av dem viktige. Den i overskriften for eksempel, den er en av de viktige. Men stakkar'n skal da få lov til å være et menneske, så klart. Jeg har diskutert i flere timer, og spilt masse musikk.
Jeg er også så hes at det ikke er morsomt en gang, og det skal bli interessant om jeg holder i morra. Offisielle tryouts med tidtaking og greier, så flott at jeg har blitt forkjøla nå. Åh, jeg gleder meg til denne uka. Uten en så veldig stor dose sarkasme, egentlig.

2 kommentarer:

  1. Har blitt ganske hes, sjæl egentlig. Kommer jenter i stemmeskifte? Kanskje ikke på samme måte som gutter, but still? Blir hes altfor fort for tiden.

    SvarSlett
  2. SV: Ja, jeg vet! Nå er det bare menn i rosa gensere som snakker babyspråk. Vi vokste opp med kvalitetsbarne-tv. Sesam stasjon, blåfjell, heismann hå, kykkelikokkos. Nå er det bare drømmehagen og kometkameratene. Stakars barn.

    SvarSlett