Jeg skal løpe i regnet.

Jeg har lyst til å løpe, kaste, turne, danse, eller hoppe eller hva som helst, for å få i gang kroppen igjen. Få igjen det ekstra kicket i steget, det lille eksplosive i hver bevegelse. Det er så stor forskjell på om man føler seg sunn, eller om man føler seg som en fullstappet potetsekk fylt med urgamle sokker. Det er så stor forskjell på om man ser sunn ut, eller om man ser ut som et gustent spøkelse. Derfor er det så bra at det er mye varmere for tiden, nesten lummert. Undertrykt varme som bare lover et skikkelig regnskyll. Det betyr at det er tid for solbleket hår, sommerbrunt ansikt med fregner på nesa, og forhåpentligvis friidrett. Jeg skal levere søknadsskjemaet i morgen, så fort jeg finner denne tynne treneren med mustasjen som skal holde til ved gymsalen et sted. Så er det tryouts på mandag. Kommer jeg ikke med på laget, så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg gjør. Wish me luck.


Note to self: Ved første regnskyll skal jeg løpe i regnet. Og konfirmasjonen min ordnet seg. Jeg er litt glad nå. Så er det ishockeykamp om litt, så jeg må visst få på meg trynet snart. Ehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar