My Life Is Average.

Today, I was sitting in Science. It was pretty boring, so I was staring at our 'periodic table of the elements' poster. After a moment, I realized that if you take the abbreviations of Uranium, Nickel, Cobalt, and Radon, it spells 'Unicorn.' This both perplexes and amazes me, and I'm determined to find out the subliminal message here. MLIA.

Heldigvis er det ikke bare min konsentrasjon som failer til tider.




Man vet man er drittlei når man finner ut at lyset som slipper gjennom persiennene har et potensiale for å se bra ut i et bilde - redigerer bildet - og finner ut at du har helt rett, og at det er en veldig stor forskjell på helheten i bildet om fargene er blåtonede eller gråtonede.
Men jeg har for øyeblikket en karakter på 97% i engelsk av alle ting, en og en halv eksamen er unnagjort, og jeg har hentet meg inn igjen i fotoklassen. Husker du det prosjektet jeg var så bekymret for for noen uker siden, og at jeg var så redd for at noe skulle være ødelagt, fordi det alltid skjer? Jeg hadde rett. Men det bildet som faktisk funka, er favorittbildet mitt fra hele filmen. Snakker vi flaks i uflaks eller? 

1 kommentar:

  1. sv: Tusen, tusen takk. Å, jeg blir så utrolig glad for sånne kommentarer. Det betyr så mye for meg. Tusen takk igjen.

    SvarSlett