Gulrot-kineserbart.

Jeg vurderte et langt, depressivt innlegg om hvor mye jeg hater filmer hvor han derre fantastiske nabogutten som er Mister Perfect In Disguise ikke får jenta, eller motsatt, fordi det får meg til å tro at det ikke er sjans i havet for meg heller. Hvilket jeg egentlig tror furreal for tiden - men i stedet bestemte jeg meg for å blogge om den fine gulrot-kineserbarten jeg lagde meg på resturanten vi spiste på i dag. Det er en kjempefin resturant med kjempegod mat, og Starbucks og Peppermint Mocha etterpå klager jeg ikke på.

Åh, jeg er så deilig.

Det irriterer meg skikkelig at det ser ut som om jeg har 10 centimetes ettervekst. Hårfargen min er naturlig, i motsetning til en veldig stor del av befolkningens blondiner. Just for the record.

Følte jeg måtte jevne ut inntrykket av at jeg er en komplett idiot. Jeg er egentlig ganske normal.

2 kommentarer:

  1. Du er ikke den eneste. Jeg er også naturlig blond med naturlig ettervekst. Vil ikke ha mørkere hår for faen ! Hardt liv det der.. Fin bart, btw.

    SvarSlett
  2. /Ser den. Men hadde alle tenkt seg "hva hvis dette ikke er det riktige valget", eller "hva om det hadde gått bedre om jeg hadde valgt noe annet" ... da tror jeg de fleste av oss ville tatt livet av frustrasjon. "Hva hvis" holder bare ikke.

    SvarSlett