Verden går rundt i dag.

Nytt semester. Den eneste forandringen var egentlig at jeg er ferdig med semantikk og logikk, slapp unna AP (collegepensum, collegecredit eller noe slikt) American Government, og endte opp med kunst. Tegning. Art 2D 1. Jeg tror jeg kommer til å dø. Neida. Joda. Egentlig så virker det veldig bra, klassen er all right så langt, og selv om læreren tilsynelatende lever i den tro at vi er barnehageunger og ikke i alderen 14-18 år, så skal jeg vel overleve. Nå har jeg tre kreativ-nonsense klasser på rad i løpet av dagen min - jeg som gjorde alt for å unngå oppmerksomhet i musikk og k&h i fjor. Men jeg fikk en A på historiene mine (Må nesten takke trioen min, MK, og L for inspirasjon og vilje), og ellers så er det mange nye ansikter i klassene mine, for der noen forsvant kommer noen inn.
Pytonslangen min er tilbake i den grad at jeg er kvalm av det, men for øyeblikket er jeg positivt innstilt:




Åja, jeg har lekser.

3 kommentarer:

  1. Hahah! Inspirasjonen kom fra deg, tulla! :)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig? :33
    HAR JEG LESTE HELE, forresten?

    ~ L. n_n

    SvarSlett
  3. L: Nei, det har du ikke. (:

    SvarSlett