Høytalere av pappesker.

Overraskende hvor mye som kan bli gjort på en dag. Ikke bare har jeg ryddet, nerdet rundt og gjort alt det vanlige, jeg har også loka rundt en time eller mer i en sjuk sportsbutikk, med sjukt utstyr. Vi snakker alt fra ski, brett og bindinger til surfebrett, svømmeføtter og fiskestenger. Jeg har trasket rundt i Ybor City og forelsket meg i atmosfæren der, og jeg har irritert meg i den grad at jeg har blitt sint på lillesøsters sugne kamera. Vi tok en svipptur innom det lokalet akvariumet og så på stygge fisker og fine fisker, samt cruiseskipet som nærmest daglig vekker meg til de minst passende tider. Jeg har sett Avatar med en kompis, som var veldig hyggelig. Filmen var kjempebra, og for første gang på altfor lenge dro noen med meg på kino. Jeg tror sist gang jeg så en film utenfor ei kjellerstue var i bestevenninnas 11-års dag. Lillesøster blir tenåring i morra, eller om 6 minutter, avhengig av hvordan du ser det. Uansett, jeg kan ikke lenger kalle henne en liten unge, noe som er litt synd. Men men. Hun skaffet seg faktisk høytalere av pappesker i dag, og de funka overraskende fett. Teknologien nå til dags...

Hei, dette bildet er litt randomt, men det er hele innlegget også. Jeg ler ihvertfall.

1 kommentar: