I run the castle, 'cause I am the queen.


55 Escape - Forever.
(Liker ekstremt lite norsk musikk, men DE ER NORSKE?!)

Jeg har så mange interiørideer jeg vil sette i gang og faktisk utføre. Når jeg kommer hjem til rommet mitt og en fremtidig kjellerstue, så blir det andre boller. Jeg tror jeg skal begynne å spare opp penger, siden småting og stuffs har jeg allerede begynt hamstringen av. Hvem vet, hvis jeg får lov til å innrede det nøyaktig slik jeg vil, så blir det kanskje en vinn-vinn situasjon; jeg liker hvordan det ser ut, og mamma liker at det holder seg ryddig. Evig diskusjon med mamma når hun er i det ertende humøret, om jeg er en sånn "fri sjel" - kunst, kreativitet, pocahontas armbånd og rosa skyer - eller ei. Jeg ville vel personlig si heck no, men jeg har da en liten interesse for disse greiene allikevel. Jeg skulle nesten ønske jeg var en sånn person som er flink til å lage ting, som er stille, positiv, snill og søt, og som ikke sier noe om ferdighetene sine. Dessverre er jeg veldig utadvendt, ikke fullt så snill og søt som jeg skulle ønske jeg er, et konkurransemenneske og perfeksjonist med temperament - og dessverre har jeg et underbevisst og bevisst behov for oppmerksomhet og å bli hørt.


Tror beskjeden er klar nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar