Torturen må i gang igjen.

4 dagers pause, og det kjennes ut som om jeg har hatt fri i flere uker. Jeg har lært meg å sette pris på helgene, det er helt sikkert. Jeg har trent litt i dag og jeg har funnet ut hvor stiv jeg har blitt. Må sette i gang med torturen - den beryktede tøyingen. Først nå har jeg innsett hvorfor menneskene som kom og så på juleoppvisningene på turninga kom bort til oss etter oppvisningen med kulerunde øyne og kommenterte: "For noen myke, og spreke jenter! Det der er helt sykt!" For ja, spagatene og landmålerhoppene hadde vi steinkontroll på. Ikke bare må jeg bli mykere for min egen selvtillits del - jeg skal jo tilbake til en hel armé av gutter jeg tøyde året før jeg reiste, som klør i fingrene etter å se at jeg har blitt mye dårligere i turn generelt enn da jeg var dronning av turnhallen.



Hammerhai i nederste venstre hjørne,  samt et par andre beist nedi der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar