Alle ting i verden koster penger jeg ikke har.

BisletLekene er for i år overstått. Kjempeflinke var dere, alle sammen! Masse perser i dag også, nicenicenice! Så stolt av dere, alle folka. Jeg var bare med i kule i dag, og fikk en 2. plass der, med 9.84 m, stille. Altså uten fart. Haha, jeg lo litt når jeg fant ut at jeg støter over en meter (!!) lenger stille enn med fart. Heldigvis sier det noe om hvor mye jeg kan hente på teknikken. Så var det bare å få til denne teknikken, da.. Men vi er fornøyde i dag, right, C? Perser på begge, kan'ke bli bedre enn det. Ellers har jeg prestert å få en strekk i låret. Au.
Whine-Whine-Whatever...

I dag lånte jeg også Ds kule solbriller. (Jada, det blir mange A'er og B'er og C'er og D'er osv. her, men det får bare være.) Lilla, fancy, og dekker halve Kaisas ansikt, men men. De var kjempefine, og jeg vil ha sånne. Ikke ha, som i eie de selv, men liksom.. Bare ha et par sånne. På samme måte som den typen caps nesten alle (les: gutter) bruker. Jeg ville ikke kjøpt en selv, men låner gjerne kompisen sin. For jeg er blakk, hæhæ. Noen jeg kan låne?


Endelig et par sko som tilhører en med mindre bein enn meg. (nå nevner vi ikke at guttungen er 9 år gammel...)


Innrøm at de er litt kule.


SÅNN caps! (tatt for kjempelenge sia, forresten.)

4 kommentarer: