Inntrykk og brownies.

Jeg har rotet meg bort i bloggverdenen i dag, og funnet et par blogger som gjorde meg i godt humør. Det er rart, hvordan å lese en helt fremmeds hverdag gjør deg i glad. Å lese om en fremmeds lyspunkter og hva vedkommende mener og gjør. Du lager deg et inntrykk av en fremmed du aldri har sett før, bare ved å lese bloggen. Men det er ikke nødvendigvis det riktige inntrykket av personen. En som virker som en populær og utadvent jente i bloggen kan godt være den stille og tilbaketrukne i virkeligheten. Eller motsatt. Men allikevel, så kan det være noe riktig i dette inntrykket du lager deg, det er ofte enklere å skrive ting enn det er å si ting.

Resten av familien er borte i dag, jeg har ikke sett snurten av andre enn mamma som dro til frisøren for en liten stund siden etter en syk frokost med sin eldste datter (meg, altså). Sjeldent jeg spiser mye, og sjeldent jeg føler meg så kvalm-overspist etterpå. Haha, det hørtes rart ut, men uansett. Stekte egg og potet-greier er nam. Den slappe padden skal faktisk på stevner i morgen og overimorgen. Nice. Neida, det går sikkert bra, håper jeg. Jeg tror mamma og pappa fikk lurt meg til 100 meter og 200 meter? Eller var det neste helg, det, kanskje.. Jeg har ikke peiling.
Nå skal jeg til MK og lage brownies. Det er i alle fall planen.
HAHA: Se hva jeg fant!



Jeg var søt en gang i tiden, faktisk.

4 kommentarer:

  1. herrigud så utolig skjønn! :0 <3 du er søt ennå da Kaisaa :)

    SvarSlett
  2. Hahaha, takk.:)
    Vi kan late som, da. ;) ^^'

    SvarSlett
  3. HAHAHAHAHAHAHAHAH, lille pusen min det.
    hilsen lise, du vet.. hun digge... <3

    SvarSlett
  4. Aww, takk, hun digge. <3

    SvarSlett