Joggebukseskulkere.

Hodet mitt eksploderer. Det kjennes sånn ut, det presser så sinnsykt i hele hodet. Whine whine. Noen med magiske healing-krefter som kurerer hodepine og forkjølelse søkes. Nok klaging på hodepine.
Jeg har vært flink jente og forberedt meg til tentamen. Vel, jeg har kommet på et plott jeg tror kan virke, da. Akkurat nå virker det. Spørsmålet er om det holder på tentamensdagen. Du kommer på en ting som virker megabra der og da, men når du ser på det et par timer senere, så virker det bare dumt, sant? Uffuff, nei, jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå. Akkurat nå virker det OK. Jeg skal skrive en tekst om temaet "savn", hvis jeg ikke ombestemmer meg i siste liten. Det tror jeg ikke jeg gjør. Jeg likte oppgavene denne gangen, som jeg sa i forrige innlegg. Det er egentlig det jeg har brukt kvelden til, å finne på noe å skrive om, altså.
I morgen har jeg ingen vanlig skoledag. Jippi. Folk fra 8. og 9. klasse er tatt ut som skolelag til TineStafetten og skal løpe i morgen. Det blir gøy, jeg gleder meg. Så da skal vi loke rundt på skolen i joggebukser i en og en halv time før vi skal ta buss til den idrettsbanen vi skal løpe på. Mens resten av klassen må være på skolen og ha vanlige timer "skulker" vi, til fordel for å vise hva en av bygdas ungdomsskoler har å by på. Litt digg, ja, men bare bittelitt.. :)
Etappene er 200 meter lange hvis jeg ikke tar helt feil, og det er den distansen jeg liker best. Etter å ha pint meg gjennom mange 200 metere gjennom vinteren, har jeg endelig fått opp kondisen nok til at jeg faktisk holder, uten å stivne så altfor mye. Eneste negative er at Camilla og jeg er på forskjellige lag, som er veldig teit. Jeg har alltid løpt stafetter sammen med Camilla! Kjipern... Men vi gjør det beste ut av det, sant? Vi skal nok klare oss, alle 3 lagene. Ønsk oss lykke til!






Fra aktivitetsdagen i vinter. Minn meg på å skaffe meg nytt brett før vinteren igjen.
Jeg er åpen for forslag.

2 kommentarer:

  1. kjipt av vi ikke er på samme lag ja. men det blir gøy da :-) så fint bilde fra vinteraktivitetsdagen! :D

    SvarSlett
  2. Jaa, det er veldig kjipt, egentlig. Men vi ser jo hverandre uansett, da!:D
    Haha, det er Martine som er fotograf, creds til henne. :)

    SvarSlett