Alternative dager er deilige dager.

Det var alternativ dag i dag, for mange av lærerne var mentorer på eksamener langt bort i en annen retning, eller noe sånt. Vi hadde i hvertfall ikke en vanlig skoledag med lange timer og teite lærere. Min klasse og to av parallellklassene endte opp ute i skogen ved et tjern og lekte tøffere enn hva vi er, ved å bade i alt for kaldt vann på minus 73 grader celsius. Ikke jeg selvfølgelig, for jeg hadde jo ikke fått lov av mamma. Jeg skjønner i hvertfall ikke hvordan det var folk som lå uti og plasket i rundt 15 min, jeg spratt opp nesten før jeg traff vannflata. Syke, syke folk...
Det var egentlig en veldig fin dag, bortsett fra at det var en litt kald vind. Hadde det ikke vært for det, hadde det vært perfekt nesten-sommer-vær. Men kan man bare klage på været, da har man lite å klage på. Det var en megakoselig dag, med fint vær, nice folk og mye latter. Lærerne hadde med griller, men det var det en gjeng som ikke fikk med seg, så de fikk kalde pølser to timer etter at det egentlig var mat. De var for opptatt med å diskutere musikk, som praten stort sett gikk i. Ikke så mye forskjellig, bråkemusikkdiggere samler seg tydeligvis i én klynge. Bade gjorde vi, som sagt over: Kaaaldt. Mye bilder og filming ble det, men lat som jeg er har jeg ikke giddet å uploade ennå. Lærerne tok også mye bilder. Ikke det at de ble så pene, da.


E var ikke like tøff i vann som på land, nei.

4 kommentarer:

  1. Haha! Jeg visste det!
    Jeg VISSTE at noen kom til å bade! XD

    Jeg og MK dreiv og prata om det på tirsdag. xD

    SvarSlett
  2. Hahaha, såpass. Det var ikke akkurat er sjokk, vi har jo et par jackasser i klassene, så...
    Men det liker vi! :D

    SvarSlett
  3. Eirik "THE MAN" Nielsen28. mai 2009 kl. 23:09

    Jeg er tøffere enn toget såå! (h)

    SvarSlett
  4. Jada, Eirik. På land, så. :D

    SvarSlett