"it seems like everyday you're always on my mind"

Beveg deg i retning MSN eller dukk opp uanmeldt på døra mi. Det er lenge siden jeg har sett deg, lenge siden jeg har sett deg smile, le, slik som vi gjorde en gang før. Det er kjipt, og jeg vil gjøre noe med det. Men det er ikke så lett, er det vel, når ting er som de er? Avstand som egentlig ikke er en spesiell stor avstand, er kjipe greier. Hvor blir det av den revolusjonerende dingsen som fikser sånt, egentlig?

Livet er hardt, folkens. Men brownies-baking og å totalt faile Guitar Hero med nydelige folk, det gjør det lettere. Turen i går gikk til MK, for jeg hadde lovet å lage brownies med henne. La oss bare si at vi eier virkelig ikke skills på kjøkkenet. Men på mirakuløst vis fikk vi nå til å lage noe som lignet på brownies og som smakte godt. Etterhvert fant folkene ut at de skulle spille Guitar Hero. Jeg holdt meg i bakgrunnen, det er en grunn til at jeg ikke synes musikk på skolen er megakult. Ellers har jeg vært på stevne i dag, Bisletlekene. Fint vær, VARMT!, og nice folk å være sammen med. Igjen var alle deltakerne fra klubben flinke, drøssevis av nye personlige rekorder, which is great! I korte trekk var dagen veldig fin, ny pers på 60 meter(8.81 right?) og i spyd (37.21), som var de to øvelsene jeg deltok i i dag. 2. plass i spyd, slått med 60 cm eller noe slikt. Camilla gikk det også kjempebra for, men perser i begge øvelser (ikkesant?). Vi deltok nemlig i de samme øvelsene i dag, og det skal vi også gjøre i morgen. Lykke til folka!
Nå skal jeg gå og plage min kjære mor, for vi må virkelig finne på noe å gjøre nå. (:

2 kommentarer:

  1. Mamma sa at det var de beste brownies hun hadde smakt på lenge. :D

    SvarSlett
  2. Hahaha, så bra! De var faktisk veldig gode. :D

    SvarSlett