Ikke alle dager er like.

Nå skinner sola igjen. Det lynte og tordnet i sta, jeg synes det er koselig, faktisk. Fascinerende. Uansett, værgudene bestemte at det skulle være alt fra kokende varmt til lyn og torden i dag. Internett har streiket, hvorfor akkurat i helgen? For at jeg skal komme meg ut og leke, of course. Eller være sosial shitkid, som jeg egentlig er. Forresten, ikke shitkid, for D kom fram til at det var de 95% av elevene som har mer enn 5 anmerkninger og som skulker skolen som er shitkids, var det ikke det du sa en gang? Jeg har også vært flink og lest ferdig Death Note volum 11, MK, og du skal få den så fort du beveger rumpa di i retning mitt territorium. Jeg kan avsløre at den overgikk alle forventninger der jeg leste 01.00 am i natt. Og at du helt sikkert kommer til å dø.
Jeg har også vært ute i det fine været som var for noen timer siden, og stjålet mammas kamera. Resultatet ble å prøve ut nesten alle de 40 (omg!) funksjons-greiene. Og å late som om jeg er mer fotografisk-ish enn hva jeg egentlig er. Men når man bare har én modell, seg selv, så blir det bare ego-bilder. Sånn går det når Internett er nede og ingen venner kommer på besøk. Jeg brukte hunden min som modell også. Hun er litt lat når sola skinner. Hva kan jeg si, kjæledyr ligner på deres eiere..



Legg merke til fancy marihøne.






Jeg digget virkelig funksjons-greiene på kameraet. Den ene, multi-et-eller-annet kombinerte flere bilder i ett, som du kan se på bildet av en relativt dårlig strak baklengs salto. Takk til pappa for fotografering.

"And just past your lips there's more anger than laughter." Teite Eirik som kom med mer bra musikk, denne gangen Silverstein - My heroine. :)
"You taught my heart a sense I never knew I had".. Hvilke sang kommer jeg til å synge på de neste dagene, sa du..?

5 kommentarer:

  1. YAAAAAY, DEATH NOTE, GIVE ME GIVE ME GIVE ME! xD
    Og kanskje det er et tegn... At internettet ditt streiker. DU MÅ VÆRE MER UTE. :3

    SvarSlett
  2. Yeah, I know. Tegn-utsenderne er ikke helt happy med hvordan jeg legger opp døgnet mitt.. xD
    Som jeg sa (skrev): Hvis du vil ha Death Note, så får du bevege rumpa di bort til meg.

    SvarSlett
  3. Det salto-bildet var dødskult. Jeg trodde det var to personer først. xD

    Vi hadde sånn opp-og-ned sol og varmt og torden vær vi. Jeg hater sånt vær.
    Det er sånn typisk 17.mai-vær. x.x

    SvarSlett
  4. Haha, det er bare meg, i egen person. Det er tre (?) bilder satt sammen til ett. Eller noe sånt.. Teknologi nå til dags.

    Været hørtes rart ut, men som sagt: Ikke alle dager er like. ^^

    SvarSlett