Jeg er glad i dag. Og har dårlig tid.

Nå har jeg egentlig veldig dårlig tid, så det blir litt kort. Please forgive me. Jeg har vært på skolen i dag, hvor det i korte trekk var opp og ned fra megadown til megahappy. Jeg har hatt gym, og ikke hatt 12 minuttern. Det er megaYAY!, for jeg liker virkelig ikke å løpe i 12 minutter, bare for å løpe. Jeg er mer sprinter. Megadown når jeg var irritert og pissed i en random time, fordi klassen var teit. Megahappy fordi klassen var kjempekos i en annen random time. På bussen diskuterte D og M diverse lærere i badedrakter og Gud vet hva, mens Kaisa lo og prøvde å stenge bildene ute av hodet. Uffuffuff. Kjøpte Death Note til MK, fordi jeg er snill (og fordi det er nest siste bok og kjempespennende). Hadde jeg ikke kjøpt boka til henne, hadde hun vel krepert på gulvet. Stakkars lille. Stavtrening i kveldingen, just as always. Komme hjem og ødelegge det sunne imaget med pizza. OK, men fettete. Jeg er snål, kill me. Nå har jeg snakket med Emil, en kul dude fra leirskolen. Skulle si at han var i godt humør i dag, akkurat som jeg. Selv om jeg skal på Holm i morra. Føøøøkk. Noen av dere biker-guys som vil kidnappe meg fra halv ni til fem over to? Jaja. Me bloggas i morra. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar