A little color in life.

Såå lenge holdt den gamle layouten. Men jeg sa at jeg skulle bytte, så jeg er egentlig tilgitt. Tadaa! Nytt utseende, nå rødt-rosa-et-eller-annet. Jeg likte ikke helt at det ble så rosa, men det får bare være, for jeg gidder ikke å bruke mange timer på å få fargene til å matche akkurat nå. Besides, jeg skulle bli mer feminin, right? Hvis du er observant av deg, så ser du også at jeg har mixet Jackass t-skjorta mi (<33) , svarte tights og en svart singlet. Da jeg kommenterte dette for mamma, sa hun: "Så er vel du den eneste som faktisk har en jackass t-skjorte i hele Nittedal." Kan godt hende, men tommel opp for å skille seg ut. Ellers så har Martine og jeg hatt en session på trampolina (for å late som om jeg snakker skateboard-snowboard-snakk), og jeg lar bildene snakke for seg selv.

Russen hadde fest i natt. Det slo positivt ut både på dem og meg. Hva er vel bedre enn å holdes våken av sinnsyke beats og en vokalist som høres ut som en døende katt?








Okei, vanligvis er ikke jeg særlig stor fan av ekle insekter og kryp jeg heller, men det bildet ble litt kult.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar