Hopp & Sprett.

Nå skulle jeg egentlig finne på noe genialt å starte med, men ugenial som jeg er, klarte jeg altså ikke det. I stedet gikk jeg opp og stjal sjokolade, og håper på at mamma og pappa ikke skal ha sjokolade med det første, ei heller lese her. Hva kan man si? Vet ikke jeg, vel.
I dette fine været som har vært forventes det at man i stedet for å sitte inne på PCen er ute hele dagen, som egentlig er OK, siden det teite nettverket ALDRI virker. Det er skikkelig kjipt, det virker ikke før langt utpå kvelden når "små, søte barn" skal sove. Uffuff, for en sammenligning. For å kompensere for tiden med teknologi har jeg vært ute med Martine og loket. Så har vi satt opp trampolina i hagen, som både lillesøster og jeg hadde stor fornøyelse av. Et av de få stedene utenfor turnhallen det er mulig å trene på gamle kunster, på en måte. Av mangel på andre ting å gjøre tok jeg bilder når vi hoppet, og noe av det ble faktisk litt bra, tror jeg. Og når jeg ikke gadd å hoppe rundt og underholde hele nabolaget, så halvsov jeg i hengekøya, som har reddet mang en kjedelig ettermiddag. Nå er det igjen tid for skole, og jeg gleder meg. Nesten. På en måte. Sinnsykt mye stress denne uka som kommer, føler jeg. Masse tull med masse tull som ikke skulle vært masse tull, og tentamener og prøver og treninger og stevner på toppen. Æsj. Jaja, det ordner seg. Sikkert. På en måte. Jupp.
Og så slenger jeg med de maaaaade skillsa. y0 lizzom. Eller noe.
Do not try at home. Eller noe.













Ser du at jeg har vært flink og byttet profilbilde og farger på de greiene eller noe sånt? (:

4 kommentarer:

  1. Wow..du er flink^^
    Ønsker meg trampoline jeg og!
    M.

    SvarSlett
  2. Taaw. :D
    Skulle bare mangle, C & M, jeg har tross alt turna over halve livet...

    SvarSlett