Slappe padder i bokser.

Nå er det onsdag. I morgen er det Kristi Himmelfartsdag, og fredag er inneklemt dag, så vi har fri to dager. + lørdag og søndag selvfølgelig, så den som er kjapp i hodet regner fort ut at det er en digg langhelg på 4 fridager som venter. Fri fra trening er det også, og allerede nå føler jeg meg som en slapp padde. Hva gjør andre fjortiser på fritiden? Er det bare jeg som lever i min egen boks med høye vegger, eller er det sånn at så fort idrettsaktivitetene på kvelden forsvinner, så har man plutselig veldig mye fritid til overs, og veldig lite å bruke den på? Hva gjør dere andre herlige folk når dere ikke har noe annet å gjøre? (Bortsett fra å dra med meg ut, selvfølgelig.)
Mamma har skaffet et helt elskbart digitalkamera det sikkert er meningen hun skal bruke selv, men jeg har en bitteliten mistanke om at det ikke kommer til å være i hennes besittelse så veldig lenge. Det var helt syke funksjoner, og en megabra måte å fange opp farger i bildene på. Fokuset var sinnsykt bra, og... Ja, hele kameraet var helt "omg! me love, massive heart-spam" rett og slett.
På skolen i dag var min klasse den eneste åttendeklassen som var på skolen, resten var på Teknisk Museum eller noe sånt. Vi skal dit en gang, vi, også. En gang. Det var veldig mye stillere på skolen, i hvertfall. Vi hadde også vikarer i hele dag, og viden kjent er det at vikarer ikke har den største respekten blant elever. Ikke gadd de å late som om de hadde kontroll heller, så i stedet for naturfag og engelsk ble det film og musikk. Neida, vi gjorde da litt oppgaver.
Vi hadde også den hatede 12 minuttern i dag, ikke akkurat forberedt på det når jeg kom til gym. Ikke var jeg i form til å løpe i de fæle 12 minuttene, men det har jeg egentlig ikke vært de siste ukene heller, så det var greit. Jeg bestemte meg på forhånd at jeg skulle løpe 5 runder, altså til en 5'er, så fikk det gå som det gikk etter det. Da jeg kom til siste runden brakk jeg meg hver gang jeg trakk pusten, ikke akkurat dagens høydepunkt. Da en i 10. kommer forbi og kommenterer: "Kast opp nå, Kaisa, så skal jeg filme det!" (de hadde et filmprosjekt eller noe sånt?) så kan det vel egentlig beskrive at jeg ikke var helt på topp. En 5 er vel greit nok, og ikke faen at jeg gjør det igjen.



Vi er flinke på å leke fjortiser, ja. (h)

Dette var forresten mitt 100. innlegg. Yay me.

1 kommentar:

  1. hadde dere 12 minuttern? :0 uff. jeg klarer sikkert ikke 5. får bare dårligere og dårligere kondis nå x)

    SvarSlett