Maniacs from Li.

"Hvem er vi? Li!" Hurrarop og entusiasme manglet definitivt IKKE blant 8. og 9. klasseelevene som satt i bussen på vei til Rolvsrud. Sang og latter var det heller ikke lite av. Det fine været som var med oss satte oss ekstra i stemning, spesielt da det begynte å regne. Da det begynte å hagle var det vel litt flere misfornøyde sjeler i våte klær å se. Men allikevel, man skal ikke klage på positiviteten, "Det kommer sikkert bedre vær. La oss håpe det blir bedre vær til vi løper.." og så videre. Egentlig var det veldig koselig, å sitte åtte mennesker under én enkelt paraply og gjemme seg for haglet. Vi varmet opp i regnværet, og ble relativt varme faktisk, til tross for det kalde regnet og den kalde vinden. Oppvarming var blant annet å danse, synge, klappe, og å løpe rundt. Fra 8. klasse var det tre lag og fra 9. var det ett. Jeg var på det første laget fra 8. klasse, og selv om jeg ikke var på samme lag som Camilla, så døde jeg ikke når jeg skulle løpe (nå er jeg nesten vant til å løpe 200metere. Nesten.). Alle på laget er flinke løpere, flere har jeg løpt skolestafetter sammen med. Alle de som var plukket ut var jo raske selvfølgelig, det er jo en grunn til at de var plukket ut. Entusiasmen og positiviteten lønte seg, for når første- og andrelaget skulle løpe ble det fint vær. Jeg løp 7. etappe av 8 stk, altså nest siste. Laget vårt var megabra, og vi fikk førsteplassen og tok banerekorden, hvis jeg ikke tar helt feil. De andre lagene fra 8. klasse var også kjempebra, og vi tok stort sett pallplasser. Samme med 9. GRATTIS! :DD
Årets TineStafetten-t-skjorter var faktisk veldig kule, men veldig små i størrelsene. XL så veldig smått ut på noen av de høyeste 9.klassingene, og small var vel det samme som hva en 6-åring hadde passet i.

Hvordan kjenne igjen Li skole-elever? Vi er de maniac'ene som danser og synger i en ring, løper frem og tilbake på indre bane for å heie på folkene våre, synger av full hals i bussen, og er glade i klemmer.
Uansett, så var det en veldig hyggelig dag, med mennesker jeg nesten aldri har snakket med før som jeg ble bedre kjent med, og selvfølgelig: "Li skole vinner alltid uansett," som en lærer sa. Yeah!



For et fint vær, sant? Det der er ingenting i forhold til hvordan det var. Men så ble det veldig fint vær utover dagen allikevel, så. (:



JA, JEG VET AT JEG HAR SMÅ BEIN!

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Gratulerer så mye! :)
    Synd med været da, menmen. Sånt kan man jo ikke forutse? ;)
    Som vanlig, flott beskrevet og fine bilder :)
    M.

    SvarSlett
  2. Haha, nei, det kan'ke forutsees. Uansett hvor kjipt det er... xD

    SvarSlett