Jenta i conversene.

Siden størsteparten av Norges bloggere sikkert begynner innlegget sitt med overskriften "17. mai" eller lignende, så bestemte jeg for å prøve å være original. Men det ga jeg opp. GRATULERER MED DAGEN! Håper alle har hatt en like bra dag som jeg har. Jeg begynte dagen med å stå opp (of course), og så på lillesøster gå i barnetoget ned til barneskolen. Egentlig er det litt synd at ungdomsskolen ikke har noe arrangement på 17. mai, men på den andre siden var det deilig å slippe å gå i tog, og å kunne se på i stedet. Vel nede møtte jeg på Martine, Martine, Camilla, Vilde og Ida, og endte opp med å henge rundt med dem resten av dagen. Selvfølgelig endte det opp med mye bilder, mye latter og mye moro. Fint vær, sol og varmt i år, i forhold til i fjor da det snødde, blåste sidelengs og var rett og slett jævlig. Igjen tror jeg jeg lar bildene snakke for seg selv. Senere på dagen fant vi ut at vi skulle dra på tivoli. I samlet tropp toget vi ned til Lillestrøm, og det ble en del bilder der også. Morsomme greier, det der. Blant annet fant Martine og jeg ut at vi skulle dele en kjærlighet, vi loket litt rundt og da vi skulle gå, fant Camilla ut at hun hadde mistet mobilen sin. Egentlig hadde hun ikke det, den hadde falt ned mellom bilsetene. Det var bra at hun fant den igjen. (:
Dagens outfit var forresten lilla tunika/kjole-thingy, grå tights og elskbare converse. Heller å gå med de enn å snuble rundt på høye hæler. Og på tivoliet litt mer ikke-pyntet, med jackass t-skjorte og oppbrettet jeans.
Igjen: Håper alle har hatt en kjempefin dag, GRATULERER MED DAGEN. Igjen.

Sunn frokost. Kremthosthark.


Glad i Camilla, ja.







Legg merke til den fancy måten håret mitt står til alle kanter på.

Søte vi er.







Litt sånn BFF?

Og hvis du vil se hvordan Kaisa ser ut i en MEGASKUMMEL berg-og-dal-bane og andre steder, da anbefaler jeg deg å ta en tur innom Camillas blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar