To hell and back.

Engelsktentamen er nå overstått og jeg kan puste noe lettet ut over at alt er over. For denne gang. Jeg har fått igjen mattetentamen, 5, som jeg er fornøyd med. Mattelæreren min er elskbar, lar oss ikke vente i spenning i flere uker før vi får resultatet vi har grudd oss sånn til. Men i dag hadde jeg engelsktentamen, som gikk to hell and back. Nei, uff, jeg har ikke peiling. Jeg var skikkelig ukonsentrert i dag, satt sikkert halvparten av tiden og gjorde ikkenoe. Men jeg håper den "språklige delen" redder meg, for selve innholdet ble bare megateit. Ga ikke mening, hadde ingen mening og det var ingen struktur i det hele tatt. Jeg likte ikke stilen, ei heller hvordan jeg skrev den. Så hadde jeg ikke inspirasjon eller lyst til å skrive heller, egentlig. Men jeg tar ikke sorgene på forskudd i dag, grine og hyle for en dårlig karakter gjør jeg når jeg får stilen tilbake. Ironisk nok var jeg ferdig fem minutter etter at rutebussen hjem gikk, så da ble jeg sittende ute i det fine været på fotballbanen med R og N til skolebussen kom. Der ble det diskutert enda mer karakterer, tentamner og skole, for 10. fikk igjen karakterkortet sitt. Gratulerer til alle, right?
Nå er jeg bare veldig (les: SINNSYKT) sliten, for jeg har hatt den hardeste økta på turninga ever. Treneren hadde funnet noen nye styrkeøvelser å pine oss gjennom, og fy, de var fæle. Men sikkert veldig effektive, siden jeg har kramper i magen og vondt i knærne ennå. Bare vent til i morgen og overimorgen du, Kaisa, når overbelastningen ganger seg med tre og stølheten setter inn.. Jeg skal forresten på stevne i morgen og på søndag, derfor skal jeg avslutte nå, og stupe i seng. Det burde du også gjøre. Natta, herligheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar