"Dette er en førtiårskrise på høye hæler."

... sa Martine da hun så et av innslagene på MGP, og jeg er helt enig med henne. Men om jeg fikk latterkrampe av kommentaren hennes, det er en annen sak. Martine oppdaterer meg på hver eneste detalj, men det er sånt vi elsker ved henne. I skrivende øyeblikk er den siste opptredenen ferdig, og jeg kan ikke si at noen av sangene sitter spesielt klistret til hjernen. Greit nok at vokalistene var kjempeflinke og virkelig kunne synge, men jeg husker ingen av sangene. Bortsett fra den norske, for den har jeg hørt så mange ganger på radioen uansett. Alt var liksom så likt. Det var for mye fokus på show, sex og kropp, ikke selve sangen, etter min mening. Det eneste som var bra med MGP i år var lys, scene og teknologi. Nå er selve avstemningen straks, og jeg regner vel med at jeg må få med meg den, for å ikke bli druknet av alle spennende detaljer jeg får på skolen på mandag. Sorry ass, men MGP var ikke en breath taking event i år. Men så "er ikke jeg en MGP-nørd", som Martine sa senere. Vel vel, det kan nok stemme.

I morgen er det 17. mai. Gratulerer. Mer i morgen. :)

2 kommentarer:

  1. Enig med det om MGP, gadd ikke se hele heller..:p Flott beskrivelse av Mk, som alltid :)
    Gratulerer med gårsdagen ;)
    M

    SvarSlett
  2. Hahahaha, det er sånn MK er, da. :D
    Takk i lige måte. :)

    SvarSlett