Grønnsaker hadde M8 og skal ha tentamen.

Engelsktentamen i morgen. 6 timer stress, så er jeg ferdig. Jeg kan ta ferie. Selvfølgelig ikke, det er jo flere uker igjen av 8. klasse... Sånn rent skolemessig var dagen litt teit. Jeg mistenker at håpet om å holde karakteren i samfunnsfag røk, siden jeg ble trukket til en 5+ fordi jeg var "upresis". Veldig teit, siden to stykker i en annen klasse ikke ble trukket for det, når vi hadde skrevet det samme. I mattetimen hadde vi kartleggingsprøven M8, og takk Gud for at den ikke teller på karakteren min. På barneskolen husker jeg jeg var kjempenervøs før kartleggingsprøvene, det var de viktigste gjennom hele året. Nå var det bare som vanlige oppgaver, selv om det var mye vi ikke hadde gjennomgått. Deling med brøk, what the..?
Whine-whine-whatever. Oppmuntring fra herlige venner trengs en gang i blant uansett. <3
Jeg føler meg mørbanket grønnsak, og med gode grunner. Nå hørtes det bare ut som om jeg har havnet i alvorlig trøbbel eller noe sånt. Men jeg har ikke det altså, ta det med ro K, rådene dine hjalp de. Jeg har bare venner som er litt for glad i å aldri sitte stille. Ellers så skal jeg løpe dobbeletappe på LiStafetten. Hvordan fikk de meg til å løpe to stykker..?!
Jeg har også en anbefaling av en bok å komme med: "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd. Boka som har fengslet meg de siste dagene, jeg er litt over halvveis. Det er en stund siden jeg har lest en så bra bok, og jeg anbefaler den virkelig.

Nå skal jeg late som om jeg skal sove, så jeg kan late som om jeg er uthvilt til tentamen. Wish me luck!
Btw: Jeg kom til 1000 profilvisninger, så stoppet den..? D:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar