Dagens irritasjonsmoment: Undertegnende.

Dagen er fæl. Det regner/regnet, (nest) siste time var altfor lang, jeg har fått en vaksine i venstre arm, en blodprøve fra høyre arm og føler meg handikappet i begge armer, vondt i hodet og.. og.. Masse andre kjipe ting. Som at folk dør av sult og sykdom, dyreplageri, miljøkriser, mishandling og så videre. Jeg orker ikke spekulere i andre tragiske verdensproblemer i dag. Mennesker er og blir kjipe ting, som utsetter seg selv, andre og resten av planeten for seg selv. En selvdestruktiv bombe som hadde sprengt bort alt vondt i verden, det hadde vært noe.
Jeg "skulka" siste time til fordel for et legesenter, vaksiner og blodprøver. Fordi det er sånne kjipe ting ingen er spesielt glad i, men som ikke er noen vits i å grue seg til, for du må gjennom det uansett. As I care, det er et lite stikk, så er du ferdig. Men nå er jeg bare slapp og irritert, men det er vel ikke bare de store, stygge nålene som dama stakk inn i blodårene mine sin feil. Whine-whine-whatever. Jeg ruler virkelig på selvoppfunne ord. Nå smalt jeg albuen i bordet også. Pokker.

På skolen var det morsomme samtaler om manipulering av stakkars åttendeklassinger, snille og slemme åttendeklassinger, ICA og tyggis, som straks gjorde meg i bedre humør. Stort sett.

Dagen er fæl, var fæl og kommer til å forbli fæl.

Forresten, jeg er flink til å ta feil. Pappa overrasket med å komme hjem med masse digge greier da han kjørte mamma til flyplassen. Hun reiste i dag. Watch yourself, jeg er bare litt sjalu. Men uansett, nå har jeg dårlig samvittighet for å ha vært skuffa og down over èn ting i hele dag, når så mye bra ellers har skjedd. Unnskyld. :)

1 kommentar:

  1. indonesian blogger. . . .

    visit me back. .

    http://ballwell.blogspot.com/

    SvarSlett