Kreative overraskelser.

Me, myself and I fant ut at Kaisa er flink til å finne på alle uvanlige ting på de uvanligste tidspunkter. Igjen har jeg overrasket meg. Skolen i dag var helt OK, ikke noe spesielt som skjedde. Bortsett fra en dårlig skjult irritasjon, var alt som før. Jeg har nemlig blitt veldig forkjølet og har skikkelig vondt i halsen, som er ordentlig plagsomt. Ved forkjølelse kommer også hodepine, som liksom er toppen av kransekaka. Siste time var fæl og jeg så vel like fæl ut, siden selv læreren kommenterte det. Hvordan greide Kaisa å bli forkjølet nå, da? Joda, hun trente stavtrening ute i tre timer, og det ble kaldere enn hun forventet. Da lærte vi noe nytt denne gang også.
Tentamen i norsk på fredag, og vi har fått oppgavene sånn at vi kan forberede oss. Denne gangen er jeg fornøyd med oppgavene vi kan velge mellom, hvilket jeg ikke var i fjor. Nå er jeg egentlig veldig fornøyd med oppgavene, for de "snakker til meg". Nå hørtes jeg sikkert bare gal ut, men du skjønner hva jeg mener.
Men tilbake til alle disse uvanlige tingene. Etter å ha løpt hjem fra bussen var det å komme seg på trening, hvor jeg var sliten og ikke orket noe. Betennelsen i leggene ødelegger, det er kjipt.
Men da jeg dro tidligere hjem fra trening, overrasket jeg meg selv ved å komme i dette kreative humøret, og endte opp med en make-over av bloggen. For den var blitt så kjedelig. Nå er jeg nesten fornøyd med layouten, tror jeg. Selv om jeg muligens må endre header-bildet.
Q: Hva synes du om det nye utseendet?

Hæhæ, nøøørd.
Igjen har jeg stjålet bilder fra Camilla. :)

10 kommentarer:

  1. flinke Kaisa , ^^ hahah. du var veldig ivrig der du satt med den samf. fag prøven! xD så man måtte jo ta bilde da (a)

    SvarSlett
  2. Takk! <3
    Haha, ja, kjempeivrig.. Jeg tror vi heller sier megastressa for å rekke bussen, jeg. Hvilket jeg ikke gjorde...

    SvarSlett
  3. Ja, lurer på hvorfor jeg har skitne sokker når jeg går uten sko i friminuttene. Lurer på hvorfor jeg ikke har sko... EHEM. xD

    SvarSlett
  4. Vel, jeg vet det, sååååå. :3

    SvarSlett
  5. Hehehe, det gjør du vel.. :)

    SvarSlett
  6. Håper forkjølelsen har gitt seg nå ;)
    Og dessuten så håper jeg tentamen GIKK bra! Du er veldig flink til å skrive så hele greia gikk nok greit for deg ;D
    Så, du satt igjen sist med en sam.f prøve? Overraskende xD Jaja, det er jo deg, da :)
    Synd du ikke rakk bussen :p
    KANSKJE PÅ TIDE AT NOEN SLUTTER Å TA SKOENE DINE?!?!
    M.

    SvarSlett
  7. Hahaha, takk, M. :D
    Men det er læreren som setter karakteren, ikke vi. Som er litt kjipt..
    Du har et godt poeng, ja. LEAVE THE SHOES ALONE! xD

    SvarSlett
  8. er det deg på det bildet?
    hilsen lise. :)

    SvarSlett
  9. Hei, Lise.
    Ja, det er meg.:P

    SvarSlett