Stafett & bilder.

Et nydelig vær med sol og varme og å vite at det er fri, får gårsdagens relativt dårlige humør til å blåse vekk. Det blir liksom som om alt negativt blir så ubetydelig når det er fint vær. Det er litt teit, men jeg blir sinnsykt påvirket av været, apparently. Grått og trist vær gjør en sur Kaisa, mens fint vær gjør en glad en. Men uansett, så er ingen helg fullkomment helg uten at jeg skal på en trening eller stevne eller lignende. I dag var det stafett, sånn pinne man leverer når man løper, vet du. På et eller annet vis klarte trenerne å overtale meg til å løpe, selv om 260 meter hørtes veldig langt ut i mine ører. Det er det egentlig ikke, sammenlignet med at siste etappe var på 800 meter. Men så er det forskjellig teknikker på løpinga, 200 metere er spurt hele veien, mens 800 er litt mer taktisk, på en måte. Like jævlig er det å løpe uansett.
Vel, så fikk de til slutt overtalt meg til å løpe, da. Så skulle jeg løpe første etappe, av alle etapper jeg kunne ha løpt. Men det var egentlig OK, selv om jeg var skikkelig nervøs de siste minuttene før start. Ikke visste jeg om jeg kom til å holde eller om jeg kom til å stivne mot slutten av løpet, og ikke var jeg helt sikker på hvor hun jeg skulle veksle med stod. Men når startskuddet gikk forsvant alle tanker og lyder og det var bare løpinga som gjaldt. Man hører liksom alt som foregår rundt deg de siste sekundene før det blir ropt "innta plassene", men etter det så stilner alt, og når startskuddet går blir alt dødsens stille og man føler ingenting, på en måte. Og etter det så husker du ingenting, bortsett fra at du leverer fra deg stafettpinnen.
Men det gikk faktisk veldig bra, jeg klarte å holde løpet ut uten å stivne så altfor mye, og klarte å veksle samtidig med de to andre fra lagene som slo oss. Jeg er egentlig fornøyd med løpet, sånn generelt sett. Trenger fremdeles bedre kondis, men det var et godt utgangspunkt. Vi kom på en 3. plass, som er en veldig forbedring fra i fjor, sa trenerne. Guttene klarte å kapre 2. plassen, gratulerer til alle! Det finnes mange gode løpere i klubben og omegn, tydeligvis. Som er megabra, og kjempekult!

Så slenger jeg med bilder jeg har tatt i dag og eller i går eller når det nå var. Enjoy your day og de siste minuttene av Arbeidernes dag.














Så skulle jeg hilse til SUPER DUPER MEGA BESTEVENN! Fordi at jeg er kul.

4 kommentarer:

  1. så bra at det ble 3.plass da! :D grattis! ^^ <3 neste år blir det 1. eller 2. plass (hh) får vi håpe :3

    SvarSlett
  2. Haha, ja, of course. Neste år er jo du med også. :D Får vi håpe.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bra resultat! Hørte du starta også! Wow :D
    Nice pics ;)
    Flott skrevet også, as always^^
    M.

    SvarSlett