Dear Mr. Santa Claus.

... Har jeg vært snill i år? Det får vi da virkelig håpe. Familie og venner klager på at jeg aldri er flink til å fortelle hva slags duppeditter og saker og fancy ting jeg ønsker meg, om det så skal være til jul, nyttår, påske, bursdag eller Hanukkah. Forresten, noe av det feirer vi jo ikke, men du skjønner poenget. Men ærlig talt, jeg har absolutt alt jeg trenger og så mye mer, det er vanskelig å komme på en overflod av ønsker. Var ikke alt så mye enklere den gangen jeg fremdeles syntes Barbie var kult, og ønsket meg masse tilbehør, klær, og ikke minst dukkehus? Allikevel, så har jeg faktisk rasket sammen en ønskeliste, eller stuffs jeg aldri får nok av:
  • SOKKER. Jeg må seriøst ha et sokkespisende monster som forfølger meg, for ett par like sokker, som ikke er fulle av hull, er det seriøst vanskelig å observere i skuffene mine.
  • Hårduppeditter. Strikker og hårspenner av forskjellige grader av anvendelig bruk, om det så er til trening eller fest, blir også spist av det sokkespisende monsteret.
  • Bøker. "Ouh, nerd," tenker du. Nei, seriøst. Jeg har lest ut bokhylla. Trenger nye bøker, om det så er norske eller engelske.
  • Hårføner. Jeg tror den gamle eksploderte. Våknet en dag og skrudde den på - og den hørtes ut som et døende dyr. Snipp snapp snute, så var det eventyret ute..
  • KAMERA. Hvilken type derimot, vet jeg ikke. ET BRA ET ihvertfall, er så ekstremt lei det tullete digitalkameraet som ikke hører etter. Digitalt speilrefleks, WonderDad/WonderMom?
  • Selvutløser, sikkert veldig fint for mine egosentriske bilder.
  • Stativ er sikkert en veldig fordel for de samme egosentriske bilder.
  • Klær slår heller aldri feil. Jeg har også funnet the most perfect dress ever, som jeg fremdeles er forelska i (i den grad det er mulig å bli forelska i en kjole...).
  • Sminke. Du vet, jeg er tenåringsjente. Jeg synes huden min er like fet som resten av kroppen, og at jeg ser forjævlig ut uten 4 tonn brunkrem i trynet, samt kritthvit øyenskygge på alle steder øyenskyggen ikke skal være. Hører vi litt sarkasme, folkens? Muligens. Men du skjønner hva jeg mener.
  • Penger er også safe, siden jeg er blakkere enn kirkerotta i bakgården av søppelkassa.
Fine, søte, kule, fete, fancy stuffs sikre vinnere - personlige hilsener eller et "GOD JUL! ♥" på en melding, etc etc. Sånne små ting du vet jeg liker. Selv om jeg ser at ønskelista er rather expensive, så er det like kult med disse småtingene jeg setter så veldig pris på også. Du vet, all I want for Christmas is you. Eller noe slikt.
Nå er det ferie, folkens, etter ei hel uke med fredag. Aldri har uka før ferie gått så sakte, men jeg har vært overnaturlig happy de 3-4 siste dagene. Lurer på hvorfor, ehehe. :)

7 kommentarer:

  1. Men, jeg greier aldri å holde meg til en blogg. D:

    Forresten, det digitalkameraet du bruker atm., hvilket merke er det? Før brukte du mobilkamera har jeg skjønt, men nå har du byttet. Har jeg skjønt. xD

    SvarSlett
  2. sv: vent litt, du sitter altså å dingler med beinan foran en to meters lang krokodile? Forresten tusen takk :-D

    SvarSlett
  3. sv: haha, ikke sant.

    ---

    GOD JUL!
    <3.

    SvarSlett
  4. Hmm. Skulle egentlig kjøpe Casio med 12 megapixler, men endte opp med Nikon. Rofl, burde kjøpt Casio. D:

    SvarSlett
  5. TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! :'D

    Men ja. Det er det, hehe. :D Kameraet kan være litt tregt tl tider og om du ikke greier å holde det skikkelig kan det bli fryktelig 'unfocus',. noe som egentlig er fullt forståelig. (Husker ikke det norske ordet atm. )

    SvarSlett
  6. TUSEN TUSEN TUSEN TAKK! :'D

    Men nei, ingenting kan bli perfekt. Og siden mennesker ikke er perfekte, så er det de lager eller får til langt fra perfekt. Jeg mener ... det er vanskelig å få en fin blomst ut av en rot som er på nippen til å bli ødelagt.

    SvarSlett