Resultater.

Det burde det vært en del røde neser å observere da man trasker inn skoledøra og drar med 4 tonn snø inn, men i stedet går jeg fremdeles rundt i shorts og t-skjorte, og det eneste røde man ser er et solbrent ansikt eller to. Men det begynner faktisk å bli kjøligere her også. Overpynta juletrær titter frem fra flere og flere vinduer og detaljer trylles frem på måten bare amerikanere kan gjøre det - men så langt har jeg ikke sett noen tradisjonelle fjøsnisser som hjemme. Det er nesten så jeg savner de creepy gamle nissene som stirrer på deg hele tiden, og du var overbevist om at de kom til live når du gikk og la deg som liten. Jeg må nesten være ærlig - jeg eier ikke desember eller julefølelse, må nok ha noe med at omgivelsene er som om det skulle vært varmerekord midt på sommeren.
De siste dagene har jeg vært glad, ikke fordi jeg faila et par tester og fikk full score på noen andre, men jeg fikk sendt resultatene fra forrige friidrettssesong fra trenerne hjemme. De var ikke så dårlige som fryktet, to øvelser godt over 1000 poeng med 1101 som beste resultat, tre øvelser på 900 poeng og noen rundt 850 (løpsøvelser, wtf?!). Og det kan jeg vel egentlig ikke være misfornøyd med. Og hvis du ikke skjønner noe av dette preiket om poeng og slikt, så er det ikke så farlig heller. Jeg er fornøyd med forrige sesong, og jeg kvalifiserte til UM, selv om jeg ikke kan delta, haha. Yesman, jeg har vært litt over gjennomsnittet glad de siste dagene.


Fra i sommer. Sist jeg sjekka klarte jeg det fortsatt.

2 kommentarer:

  1. Så flott! Godt å høre at du gjorde det bra, og at du fremdeles kan triksa dine ;)
    Må snakke sammen snart, ok?
    Ha det fortsatt fint, savner deg^^
    M.

    SvarSlett
  2. Du kødder? Hva er UM, egentlig? ... x)

    SvarSlett