Now everyone's singin' la, la la la, la la la.


A Day To Remember - If It Means A Lot To You.



Jeg liker å sette fin musikk på full styrke, lukke øynene og få frysninger over hele meg, og ikke høre meg selv tenke. Nå har jeg funnet et helt album fylt av fin og kul musikk, som jeg har hørt på i hele kveld. Det nye albumet til A Day To Remember: Homesick, som jeg tror jeg skal dele med deg etterhvert hvis du ikke har hørt det før. Jeg liker også å snakke med gode venninner, som får meg til å innse både det ene og det andre. Jeg liker å snakke med gamle BFFs, og innse at selv om alt har vært sårt og merkelig de siste to årene, så betyr ikke det at det trenger å være slik for alltid. Jeg har også tenkt mye i det siste, og kommet frem til at jeg får ha det litt fælt og komplisert en stund, så kommer jeg vel over det etterhvert, for det sier i hvertfall min gode venninne. Hun sier også at "Livet skal være litt komplisert iblandt. Det er det som får fram følelser, og følelser er å leve." Hun er smart, hun, min gode venninne. Veldig smart, og veldig klok. Det handler bare om å virkelig ville komme over det, så funker det etter en stund. Men hun har helt rett - kanskje jeg ikke er helt klar for å komme over det enda. Kanskje jeg ikke helt vil. Kanskje.

2 kommentarer:

  1. Ååå, du er søt as. Litt trist da, du fortjener å ha det bra. Synd det er vanskeligere enn å skru på en bryter. Tenk positivt, fokuser på det gode, så kommer du nok over det, snupps.

    SvarSlett
  2. Åh, jeg har det megabra når jeg har venner som deg, vet du. <3

    SvarSlett