Megatakk med klemmer til.

Til jul fikk jeg masse fine og fancy greier. Klær, smykker, noe dykkerutstyr, bøker, kamera, hårføner og rettetang, blant annet. Nå mangler det bare å skaffe seg tillatelse til å ta sertifikatet, så skal jeg blubbe rundt under vann sammen med fiskene. Og siden jeg presterte å sprenge hårføneren for noen uker siden, så var det en bra gave, og siden klesskapet mitt er på grensen til utdatert, så var klær igjen en sikker vinner. Alt dette skal jeg putte i den nye kofferten jeg fikk, som helt sikkert er stor nok til meg også. Så jeg sender en megatakk og masse klemmer til hele min flinke familie, og håper alle hadde en bra jul. Det hadde jeg.


Gjett hvem som var litt glad da? Fikk lue også, til ære for dere vikinger. 


Dette er vel det endelige beviset på min selverklærte tittel: "Master of multitasking".


Hey, det er snart slutt på 2009. Jeg blir faktisk litt vemodig. Og så: Sier man totusenogti eller tjueti? Så endret jeg design. Igjen. Men jeg tror jeg skal ha det noenlunde som det her en stund. Tror jeg.

2 kommentarer:

  1. Familien min går med den fantastiske løsningen to-null-en-null. 8D

    SvarSlett
  2. HAHAHA, tror det er den feteste løsningen jeg har hørt!

    SvarSlett