This is why we're on the edge.

Hallo der. Litt stress for tiden, prøver hver dag, og prøver krever litt mer tid enn vanlige lekser. I morgen er det fransk muntlig semestereksamen, som skal bestå av å snakke om et spesielt tema en liten stund. Liten stund er nøkkelordet her, til og med læreren sa at det ikke var en big deal. Men seriøst, når ei prøve blir kalt noe med "eksamen" i seg, så er bare det nok til å bli litt freaket ut. Så nå sitter jeg her om noen få strakser og pugger fransk vokabular så jeg snart er tretunget - fransk, engelsk og norsk (Men innrøm at det hadde vært litt kult). Poenget er, at med alle disse prøvene så er greia å henge med i svingene, og det har dessverre gått litt ut over blogginga. Det kommer det vel til å gjøre de nærmeste dagene også, det er forklaringen på mine lite intellektuelle og i underkant lange innlegg for tiden. Nå har jeg så mye dritt og kjipe ting jeg skal klage om her at jeg nesten sprekker. Neida, men jeg skal vel komme opp med et eller annet emne til ettertanke etterhvert, så fort jeg har overlevd det her. Yesman, jeg gleder meg til den ordentlige eksamenstida begynner etter jul. Men jeg gleder meg enda mer til eksamenstida neste år.


Green Day - Viva La Gloria

1 kommentar: