Everyday party.


På en skala fra 1 - 10, hvor mye tror du jeg har kjedet meg i dag?
Vært en bra dag. Jeg har 89,4 i geometri, hvilket betyr at jeg for øyeblikket mangler 0.6 poeng for å få straight As. Engelsklæreren har vært syk de siste to ukene, og vi har hatt vikarer hvis har gitt oss oppgaver vi ikke skulle få, og hvis har fått oss til å lese gresk mytologi vi ikke skulle lese. Klassen har vært uvanlig urolig, og vi har hatt både break-downs av større og mindre grad, og vikarene hadde vel en smule rett i at størsteparten av klassen oppførte seg som barnehagebarn og ikke high school-elever. Men for å være helt ærlig, så kan de skylde på seg selv. Læreren virket veldig fornøyd med å komme tilbake til klassen sin, han spredte rundt seg med ironiske kommentarer annenhver setning han sa, men gullkornet som skapte en ti minutters lang unison latterkrampe var: "I can't really accept that you guys harassed the sub, but whatever you did... Good job." Jeg tror egentlig at selv om han påstår vi er noe nærmere den største gjengen med barnslige drittunger han har møtt, så tror jeg egentlig at han ikke synes vi er så ille.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar