I dag hadde jeg besøk.



Familien passet naboens valp i kveld, Bella. Hun er veldig leken, og liker å løpe rundt på gresset og angripe lillesøsters nye sauesko(mer kjent som Uggs eller hva de nå heter. Nei, jeg skal aldri anskaffe meg sånne. Aldri). Hun liker også veldig godt å bli kost med, og båret opp trapper, for hun er ikke så glad i trapper. Men hun elsker å løpe rundt som en gal, og få oss som løper ved siden av henne til å se ut som komplette idioter, til stor fornøyelse for folk i forbikjørende biler. Hun er veldig glad å angripe håret ditt hvis du legger deg ned i gresset også, og hun får deg til å gråte av latter. Hun er dessverre ikke så flink til å sitte stille når man prøver å ta bilder av henne, men hun er jo bare 9 uker gammel, tross alt. Hun skaffet meg nesten enda mer hjemlengsel, siden hun minnet meg litt for mye om bikkja hjemme, Nippy. Men hun er nesten like søt som et mulig deg og meg uansett.

3 kommentarer:

  1. Så bildene på facebook og skulle akkurat til å spørre om du hadde fått en valp, hehe :D MEN MEN, høres skikkelig koselig ut. Det ser så fint ut i Florida. D:

    SV: Haha x] Men han jeg liker bor dessverre i Lillehammer og jeg bor i Bergen. Bergen møter Lillehammer bondebyen, liksom.

    SvarSlett
  2. AWW, TAKK! :'D

    SV: Haha. x]
    SVSV: Åh, det må være skikkelig kjipt. Men jeg bare lurer på en ting - skal dere ikke komme tilbake i Norge på et år? Liksom, blir det ingen påskeferie el. som blir i Norge? Liksom, skal dere være der i et helt år i strekk?

    SvarSlett
  3. SV: Neinei, har fått et inntrykk av at du liker deg der. Heehehe.
    Men joda, kjenner at jeg vil ha sol og fine skyer, jeg. Snøen er utrolig høy nå, det er tungt og gå og det å løpe er to ganger så tyngre som vanlig. I tilegg er det flere minusgrader ute, så det er lite sannsynlig at jeg i det hele tatt får ha lange byturer. Menmen, lyse siden er vel at det bringer fram minner og det er fint å ta bilder av snøen :D

    SvarSlett