Jeg rota det til. Bigtime.

Fransken gikk til helvete. Rota det til, bigtime. Jeg tror jeg fikk med meg hovedpoengene jeg skulle ha med, men ellers vil jeg heller fortrenge minnet og la det sakte blåse bort i en liten, avsideliggende krok i hodet mitt. Det er ikke det at jeg ikke kunne stoffet jeg teoretisk sett skulle kunne, jeg hadde og har god kontroll på kapitlene vi har gått igjennom. Og allikevel presterer jeg å freake fullstendig ut. Vi snakker ikke ut-freakning som jeg blogget så mye om for ganske nøyaktig ett år siden under den første tentamenstida, vi snakker ut-freakning på et så høyt nivå at jeg glemte hvordan man puster. No kidding. Da jeg satt der vurderte jeg seriøst å løpe ut av klasserommet for så å aldri komme tilbake. Noe av det verste jeg har gjort, tror jeg. Jeg er vel egentlig mer sint på meg selv for å ha tillat meg å få så til de grader panikk og for å kødde det til slik jeg gjorde. Det er slike ting som bare ikke skal skje. I mitt hode, så er det å miste selvkontrollen på lik linje som å røyke, prøve dop, kjøre i fylla eller lignende idiotiske ting. Det skjer bare ikke. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar