I will shut the world away.

Franskprøven som jeg sovnet til i går gikk forhåpentligvis bra, på fredag er det muntlig eksamen. Hva poenget med semestereksamner er, vet jeg ikke, men hey, sikkert god trening til 10. klasse. Og ellers da? Det er mye prøver. Jeg møter nye mennesker hver dag, og blir bedre kjent med folk jeg ikke kjente så godt fra hjemmefra. Rart det der, at jeg snakker mer med folk nå enn hva jeg gjorde når jeg faktisk møtte dem hver eneste dag i hele fjor. Klart, noen har jeg ikke snakket med siden jeg dro, men det var å forvente også. Jeg liker å begynne på nytt med nye folk som ikke er så tett innpå meg, og som ikke tror at de må late som om de er en ekstra forelder for meg. Jeg er stor jente og jeg tar vare på meg selv, det har jeg alltid gjort.


Breaking Benjamin - I Will Not Bow

Hjemmestekt pizza à la Kaisa i dag. Hvis du ikke hører noe fra meg de nærmeste dagene, så er det derfor. Neshda, jeg er konge på kjøkkenet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar